Zásady zpracování a ochrany osobních údajů

Recruitment Association, z.s.
IČ: 22405739,  Sídlem: Benátecká 1741, Stará Boleslav, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, zapsaný ve spolkovém rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp.zn.: L 7995, kontaktní e-mail: info.recruitmentassociation@gmail.com;
(dále jen "správce", "my" nebo "spolek")

Co znamenají některé použité termíny v těchto zásadách?
Osobní údaje jsou veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě. Identifikovatelnou fyzickou osobou je osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, například pomocí jména, identifikačního čísla, lokačních údajů, síťového identifikátoru nebo jiných prvků týkajících se fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní
nebo společenské identity. Zpracování osobních údajů znamená jakoukoli operaci nebo soubor operací prováděných
s osobními údaji, jako je shromažďování, zaznamenávání, uspořádání, uložení, zpřístupnění, úprava nebo jejich vymazání.
Obchodní či jiná spolupráce je jakýkoliv vztah mezi námi a jinými subjekty na základě smlouvy nebo dohody.

V jakém rozsahu budeme Vaše osobní údaje zpracovávat?

1. O našich členech zpracováváme tyto osobní údaje:
jméno a příjmení, společnost/instituce, ve které působí, funkce v této společnosti/instituci, telefonní číslo, e-mail, odkaz na LinkedIn profil a/nebo profesní web, adresa pro fakturaci, IČ nebo rodné číslo, DIČ (pouze pro plátce DPH), důvody vstupu do spolku a zájem o konkrétní projekty, případně fotografii člena.

2. V případě, že jste se přihlásili k odběru našeho newsletteru, budeme o Vás zpracovávat tyto osobní údaje: jméno a příjmení, společnost, ve které působíte, funkce v této společnosti, e-mail, telefon, informaci o tom, z kterých oblastí máte o zasílání novinek zájem.

3. V případě, že jste se přihlásili na některou z našich placených vzdělávacích či networkingových akcí, zpracováváme o Vás tyto osobní údaje: jméno a příjmení, společnost/ instituce, ve které působíte, případně pozice, e-mail, případně telefon, informaci o tom, jak jste se o naší akci dozvěděli, informaci o tom, zda jste, nebo nejste členem Svazu personalistů České republiky, z.s., fakturační údaje.

4. V případě vzájemné obchodní či jiné spolupráce budeme zpracovávat tyto osobní údaje: jméno, příjmení, IČO/ DIČ, v případě obchodní společnosti jméno, příjmení a pojmenování funkce statutárního zástupce, pokud budou v rámci obchodní či jiné
spolupráce pro komunikaci využívány, pak rovněž e-mailovou adresu, telefonní číslo, případně další kontaktní možnosti, a veškeré další osobní údaje, které budou pro naplnění obchodní či jiné spolupráce nezbytné, a které nám sdělíte. Vezměte, prosím, na vědomí, že pokud nám v rámci obchodní či jiné spolupráce sdělíte také osobní údaje třetích osob, například Vašich zaměstnanců, odpovídáte plně za to, že nám takové osobní údaje můžete předat.

5.Při návštěvě našich Webových stránek může Spolek shromažďovat některé informace nezbytné pro to, aby byl zajištěn řádný a pohodlný provoz Webových stránek. Takovými informacemi jsou údaje o internetovém protokolu (IP), sloužící k připojení Vašeho počítače k internetu, Vaše registrační údaje, typ a verzi prohlížeče, nastavení časového pásma, plug-in prohlížečů, údaje o Vaší návštěvě, včetně platného Uniform Resource Locator (URL), cestu na a z Webových stránek (včetně data a času), produkty, které jste si zobrazili nebo hledali, časy odezvy, chyby během stahování, délku návštěv určitých stránek, informace o interakci při návštěvě stránek (například rolování, kliknutí a umístění myši) či způsob opuštění stránky. Tyto osobní údaje Spolek využívá ke správě a zlepšování Webových stránek a pro účely zajištění interních operací, včetně řešení problémů, analýzy dat, testování, výzkumu, statistických účelů a evidenci četnosti náhledů. Tyto Osobní údaje lze dále využít k měření účinnosti reklamy a k poskytování relevantní inzerce.

Pro jaké účely Vaše osobní údaje zpracováváme a jaký je právní základ pro jejich zpracování?

1. Osobní údaje členů zpracováváme za účelem vedení členské agendy, možnosti kontaktování členů, informování členů o aktivitách spolku, a za účelem prezentace spolku.
Členskou agendu zpracováváme v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a rovněž na základě Stanov Recruitment Association, z.s. (dále jen „Stanovy“), k jejichž dodržování se každý člen při svém vstupu do spolku zavázal. Údaje z členské agendy využíváme rovněž k zasílání povinných sdělení členům (např. pozvánky na každoroční zasedání Shromáždění členů).
V souladu s čl. VII. odst. 6) Stanov je seznam členů spolku primárně neveřejný, nicméně každý člen při svém vstupu do spolku je dotázán, zda chce nebo nechce zveřejnit své členství . V souladu s naším oprávněným zájmem uvádíme u členů i podrobnosti o jejich aktuálním profesním působení včetně odkazu na jejich LinkedIn profil. S cílem informovat své členy i veřejnost a být transparentní považujeme za náš oprávněný zájem zveřejnit aktuální obsazení výkonného výboru a revizní rady spolku na našem webu. Jednou z hlavních činností spolku je pořádání vzdělávacích a formálních i neformálních networkingových akcí, o nichž jsou členové v souladu s jejich legitimním očekáváním a na základě našeho oprávněného zájmu informováni. Pokud nám člen k některému zpracování jeho osobních údajů udělil souhlas, provádíme takové zpracování pouze v rozsahu takového souhlasu a v souladu s jeho účelem.

2. Pokud se přihlásíte k odběru našeho newsletteru, budeme zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem zasílání novinek z činnosti našeho spolku ve Vámi zvolených oblastech. Vaše osobní údaje pro zasílání newsletteru budeme zpracovávat na základě Vašeho
souhlasu. Poskytnutí Vašich osobních údajů prostřednictvím formuláře na našem webu je dobrovolné, nicméně je předpokladem pro zasílání newsletterů. V případě neposkytnutí některých osobních údajů, zejména jména, příjmení a kontaktního e-
mailu Vám nebude možné newslettery zasílat.

Vezměte, prosím, na vědomí, že pokud jste se v posledních 5 letech účastnili některých našich vzdělávacích programů, networkingových akcí či jste se přihlásili do soutěží, můžeme Vám zasílat newsletter ohledně akcí, kterých jste se již v minulosti
zúčastnili na základě našeho oprávněného zájmu a v souladu s Vaším legitimním očekáváním.

3. V případě, že se přihlásíte na některou z našich placených vzdělávacích či networkingových akcí, budeme Vaše osobní údaje zpracovávat za účelem poskytnutí této naší služby, fakturace za tuto službu a možnosti Vás kontaktovat v případě změn.
Takové zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy. Poskytnutí Vašich osobních údajů při přihlášení se na vzdělávací či networkingovou akci je smluvním požadavkem a bez těchto údajů není možné smlouvu uzavřít ani plnit. Vezměte, prosím, na vědomí, že pokud jste se v posledních 5 letech účastnili některých našich vzdělávacích či networkingových akcí, můžeme Vám zasílat newsletter ohledně podobných akcí na základě našeho oprávněného zájmu a v souladu s Vaším legitimním očekáváním.

4. Vaše osobní údaje v případě naší obchodní či jiné spolupráce zpracováváme za účelem naplnění této spolupráce, tedy za účelem plnění vzájemných smluvních práv a povinností. Takové zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy. Poskytnutí Vašich osobních údajů v rámci obchodní spolupráce je smluvním požadavkem a bez těchto údajů není možné smlouvu uzavřít ani plnit. Vezměte, prosím, na vědomí, že Vaše osobní údaje můžeme i po odpadnutí důvodů pro jejich zpracování uvedených výše dále zpracovávat:
○ pro splnění právní povinnosti, jež vyžaduje zpracování podle práva Unie nebo
členského státu, které se na nás vztahuje;
○ pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků.

Jak dlouho budeme Vaše údaje uchovávat?

1. Osobní údaje našich členů uchováváme po dobu jejich členství ve spolku a dále pouze v případě nevypořádaných závazků mezi spolkem a příslušným bývalým členem spolku do doby, než jsou tyto závazky uspokojivě vyřešeny.
2. Osobní údaje pro účely zasílání newsletteru budeme uchovávat po dobu 5 let ode dne udělení Vašeho souhlasu se zasíláním newsletterů, nebo do odvolání takového souhlasu. Pokud jste se zúčastnili některé z našich akcí, budeme Vaše osobní údaje
pro účely zasílání newsletteru uchovávat po dobu 5 let ode dne, kdy jste se takové akce zúčastnili, nebo do doby Vašeho odhlášení se ze zasílání newsletterů.
3. Osobní údaje, které jste nám sdělili při přihlášení se na naši placenou vzdělávací či networkingovou akci budeme zpracovávat po dobu nutnou k poskytnutí této naší služby a následně po dobu, kterou nám ukládají právní předpisy vztahující se k vedení účetnictví, archivnictví a spisové služby. V případě nevypořádaných pohledávek budeme rovněž zpracovávat tyto osobní údaje po dobu trvání zákonné promlčecí lhůty.
4. V případě naší vzájemné obchodní či jiné spolupráce budeme Vaše osobní údaje zpracovávat po dobu trvání této obchodní či jiné spolupráce a následně po dobu, kterou nám ukládají právní předpisy vztahující se k vedení účetnictví, archivnictví a spisové služby. V případě nevypořádaných pohledávek budeme rovněž zpracovávat tyto osobní údaje po dobu trvání zákonné promlčecí lhůty.

Jaká máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů práva?
V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů:
● máte právo na přístup ke svým osobním údajům, tedy vědět, jaké osobní údaje o Vás zpracováváme;
● máte právo na opravu Vašich osobních údajů a v případě, že bude naplněn některý ze zákonných důvodů i na jejich výmaz, popřípadě omezení jejich zpracování;
● pokud Vaše osobní údaje zpracováváme na základě oprávněného zájmu, máte právo vznést námitku proti takovému zpracování; za vznesení námitky bude považováno i odhlášení se ze zasílání newsletterů či pozvánek na naše akce (většinou umožněné ve spodní části zaslaného e-mailu);
● pokud Vaše osobní údaje zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, máte právo tento souhlas kdykoliv odvolat, a to zasláním Vašeho odvolání souhlasu na e-mail: info.recruitmentassociation@gmail.com; Pokud jste nám udělili souhlas se zasíláním
newsletterů, bude za odvolání souhlasu považováno i odhlášení se ze zasílání newsletterů či pozvánek na naše akce (většinou umožněné ve spodní části zaslaného e-mailu);
● rovněž máte v případě údajů zpracovávaných na základě Vašeho souhlasu nebo smlouvy právo na jejich přenositelnost k jinému správci.

Koho můžete v zájmu ochrany svých osobních údajů kontaktovat?

Pokud se domníváte, že Vaše osobní údaje nejsou zpracovávány v souladu s právními předpisy, můžete nás kdykoliv kontaktovat a vše spolu vyřešíme k Vaší spokojenosti. V případě, že nebudete spokojeni, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů, adresa Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (www.uoou.cz). Samozřejmě se vždy můžete obrátit na dozorový úřad přímo.

Co byste ještě měli vědět?
Vaše osobní údaje nepředáváme žádným dalším osobám, vyjma následujících kategorií příjemců či zpracovatelů, které si pečlivě vybíráme a kontrolujeme je: poskytovatelé IT a technických řešení, subjekty poskytující marketingové a PR služby, subjekty poskytující právní, daňové a účetní služby. Těmto příjemcům či zpracovatelům zpřístupňujeme Vaše osobní údaje jen v nezbytně nutném rozsahu.

Tyto zásady ochrany osobních údajů jsou platné a účinné od 10. února 2025.